Marko Polo tūrisma balva

17+1 sadarbības formāta ietvaros Rīgā 2019. gada 22. - 24. oktobrī notika 17+1 Tūrisma forums, kur pirmo reizi tika pasniegtas Marko Polo balvas tūrismā.

 

 

 Marko Polo balva tūrismā - iespēja tūrisma uzņēmējiem virzīt produktus Ķīnas tirgū

Marko Polo balva tūrismā ir starptautisks konkurss tūrisma uzņēmējiem CEEC 17+1 sadarbības tīkla ietvaros. Konkursā uzņēmēji var pieteikt savu produktu, kas ir izstrādāts Ķīnas tirgum, kurā ir iekļauti vismaz 3 valstu piedāvājumi (komplekss pakalpojums vai starptautiska sadarbība tūrisma produkta sniegšanā) un kas tiek pārdots vismaz gadu. 

 

Marko Polo balvas mērķis ir attīstīt maršrutus un produktus, kas piesaistītu ceļotājus no Ķīnas. Konkursa ietvaros balva tiks piešķirta tūrisma uzņēmumiem par labāko tūrisma produktu, kas piedāvā iespēju Ķīnas ceļotājiem iepazīt gan valsts, gan reģiona vēsturi, tradīcijas, kultūru u.c. tūrisma produktus. Marko Polo balvas saņēmēji trīs nominācijās iegūst iespēju vienu gadu popularizēt savus produktus 17+1 valstu plašsaziņas līdzekļos. Savukārt zelta medaļas ieguvējs saņem iespēju piedalīties Ķīnas Tūrisma gadatirgū Šanhajā.

 

2019.gadā Marko Polo balvas Zelta godalgas  ieguvējs bija Montenegro uzņēmums Fly Montenegro Travel par Ķīnas tūristiem speciāli izstrādātu piedāvājumu privāti apceļot Balkānu valstis;  Sudraba godalgas ieguvējs ir Polijas uzņēmums CT Poland ar Austrumeiropas koncertu tūres piedāvājumu; un Bronzas godalgas ieguvējs – Ungārijas uzņēmums Long Teng Hungary Kft. ar Ķīnas tūristiem saistošu dažādu komplekso tūrisma pakalpojumu piedāvāšanu.

 

Marko Polo konkursa pieteikuma anketa, nolikums un papildus informācija

Konkursa pieteikuma anketa

Konkursa nolikums

Konkursa vadlīnijas

Konkursa kritēriji

Papildus informācija par konkursu

 

Lapas informācija atjaunota:    18-12-2019