Ekonomikas ministrija rada nepieciešamos priekšnoteikumus Latvijas tautsaimniecības stabilai izaugsmei. Ekonomikas ministrija īsteno valdības uzdevumus iekšpolitikā un ārpolitikā.

Ekonomikas ministrija atbild par politikas veidošanu:

  • būvniecības,
  • mājokļu,
  • uzņēmējdarbības attīstības,
  • investīciju,
  • enerģētikas,
  • tūrisma,
  • ārējo ekonomisko attiecību,
  • iekšējā tirgus,
  • konkurences
  • patērētāju tiesību aizsardzības jautājumos.

Ministrijas pārziņā ir šādas iestādes:

  • Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra;
  • Centrālā statistikas pārvalde;
  • Konkurences padome;
  • Patērētāju tiesību aizsardzības centrs;
  • Būvniecības valsts kontroles birojs;
  • Valsts aģentūra “Latvijas Nacionālais akreditācijas birojs”.

Ekonomikas ministriju vada ekonomikas ministrs Jānis Vitenbergs.

Ekonomikas ministrijas adrese: Brīvības iela 55, Rīga, LV-1519.

Saziņai: